THE EFFECT OF CUSTOMER SATISFACTION, BARRIERS TO SWITCHING, AND CUSTOMER TRUST ON CUSTOMER RETENTION AT HERDACAKE BAKERY, PUGER JEMBER DISTRICT
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Anugrah, R., Tanamal, J., & Nainggolan, E. P. (2020). Pengaruh Kepuasan Dan Kepercayaan Terhadap Loyalitas Pelanggan Jasa Pengiriman Barang Jne Di Kota Palu. Jurnal Ilmu Manajemen Universitas Tadulako (JIMUT), 5(2), 160–170. https://doi.org/10.22487/jimut.v5i2.149
Kotler, P., Armstrong, G., & Opresnik, M. O. (2018). Principles of Marketing, Seventeenth Edition. In Pearson.
Martha, L., & Anugrah, D. P. (2023). 197-Article Text-427-1-10-20230207. 3, 423–441.
Michelle, L. (2022). Pengaruh customersatisfaction terhadap customer retention dengan mediasi customer trust dan switching barriers pada kokumi. Angewandte Chemie International Edition, 6(11), 951–952., 7(2), 5–24.
Nanda, R., Evanita, S., & Septrizola, W. (2019). Pengaruh Kepuasan Pelanggan , Hambatan Beralih dan Kepercayaan Pelanggan Terhadap Retensi Pelanggan Pengguna Kartu Simpati Pada Mahasiswa Universitas Negeri Padang. Jurnal Kajian Manajemen Dan Wirausaha, 01(01), 207–217. https://lokadata.beritagar.id
Sambodo Rio Sasongko. (2021). Faktor-Faktor Kepuasan Pelanggan Dan Loyalitas Pelanggan (Literature Review Manajemen Pemasaran). Jurnal Ilmu Manajemen Terapan, 3(1), 104–114. https://doi.org/10.31933/jimt.v3i1.707
Sinambela, E. A., Retnowati, E., Ernawati, E., Lestari, U. P., & Munir, M. (2022). Pengaruh Kualitas Layanan Dan Citra Perusahaan Terhadap Retensi Pelanggan Bengkel Resmi Honda Surabaya. Jurnal Baruna Horizon, 5(1), 17–25. https://doi.org/10.52310/jbhorizon.v5i1.73
Werdaningrum, A. G., & Ardiyanto, F. (2020). Pengaruh Kualitas Produk, Kepuasan Pelanggan, Hambatan Beralih Dan Kepercayaan Merek Terhadap Retensi Pelanggan Wardah Kosmetik Di Kabupaten Klaten. Akmenika: Jurnal Akuntansi Dan Manajemen, 17(2), 394–402. https://doi.org/10.31316/akmenika.v17i2.1035
Yustiani, E. R. M. N., Suardhika, N. I., & Hendrawan, Y. G. I. (2022). Pengaruh Kepercayaan, Kualitas Pelayanan Dan Kepuasan Pelanggan Terhadap Customer Retention Laundry Kiloan Abianbase Mengwi. Jurnal Emas , 3(8), 2774–3020.
DOI: http://dx.doi.org/10.31000/combis.v6i4.12187
Article Metrics
Abstract - 8 PDF - 28DOI (PDF): http://dx.doi.org/10.31000/combis.v6i4.12187.g5752
Refbacks
- There are currently no refbacks.
This journal has been indexed in:
Tools
Office:
Editor of Jurnal Comparative; Ekonomi dan Bisnis UMT, Building F, 3rd Floor, Faculty of Economics and Business, Universitiy Of Muhammadiyah Tangerang
Jl. Perintis Kemerdekaan I No.33, RT.007/RW.003, Babakan, Cikokol, Kec. Tangerang, Kota Tangerang, Banten 15118
Wa: 08567312111 (Galuh), 085716034977 (Eky)
Email: dynamic@gmail.com
Jurnal Comparative: Ekonomi dan Bisnis © 2021 is licensed under CC BY-SA 4.0